Malas!

salam....
arghhhh..malas nya aku mggu nih..perjalanan hidup aku mggu nih agak teruk la aku rasa...aku pon xtau kenapa..?yg penting aku tau mggu nih aku bangun pg2 trus terpikir nak p keja ke cuti arineh??klu nk cuti..kena p amek MC..klu MC plak nak ckp sakit pe kat dokto??klu xnak amek MC, nk amek annual leave...alasan pe plk yg leh nmpak ala2 emegency g2...huhuu..arituh pong masa aku nk p interbiu tu..aku amek halfday leave, alasan: FETCH MY BRO @ KLIA..ahaks..gile ar..padahal aku sng lenang p intbiu..balik intbiu awl, trus tdo.. mn pegi BRO, mn pegi KLIA..huehuehue. oK, bebalik cite asal, g2 la aku tetiap pg mggu nih..bgun je pg2, trus otak aku berkira2 nk g keja ke xnak arineh..aku rasa habit lama aku dh dtg balik nih. 'd bad habit yg aku masih 'simpan' smpai skrg..BANGUN TDO LMBAT. hehe tuh kire mcm hobi aku dah tuh.. klu weekend tuh pagi aku akan bermula kol 1300 ler..hehe.. pg slasa arituh, aku bgun tdo..mls2 p mndi, pastuh otak trus ligat berputar..keja, ke x keja.. mlm sblum tuh aku sakit perut..aku duk berdoa la bior le sakit perut tu dtg mggu nih.leh aku cpt2 g klinik, ckp diarrhea.hehe tp tggu punya tggu xdtg2 jgk sakit perut aku tuh.isk,sambil2 tuh aku ttp bersiap2..pakai baju, mekap sket tu tp aku masih kasik 'pluang' kat sang perut aku nih utk sakit.hahaha apa kebodonya pong aku xtau.hggakan wktu kaki aku melangkah p ke stesen tren tuh, aku masih lg antara dua..sakit je perut aku akan terus menyuruh kakiku belok ke kanan utk ke klinik (ke kiri akan p ke tren)..hekhek.tp xjgk sakit2..terpakasa la aku trus kan kaki ke tren, lgsung ke opis..huhu. pg rabu pon masih keadaan sama.tp ada semangat la sket dr slasa tuh..laju je jln p kije. kamis pon ok jerk. nih pg td nih, bermasalah lg.aku kunci jam kol 0635, tp kol 0715 br bangun! 40mins delay..asik snooze jerk. aku pon berkira2 la, alang2 dh bgun lmbat mula la pk nk 'p amek abang kat klia' lg ka ek??heheh..rs mcm xlogik la plk..tah cmne tup2 aku bgun mndi, bersiap2 n wat de suprise..teteng!! aku kat opis skrg n tgh menaip ketidakpuasan ati aku kat sini..huhu. dlm kemamaian aku pg2 tuh, wpon almost 80% dr jiwaku kata xmau p keja..tp ada yg tggai sket lg tuh slalu ckp kat aku "simpan la cuti tuh..mn tau kot2 pahni ada lg bnda yg lebih penting yg memerlukan aku cuti btol2" aku pon pk2..tol gak tuh!hihihi..sian otak aku.bgun tdo terus 'bekerja'.
yg syoknya aku nih, balik je keja ptg2 tuh..tetiap ari, aku akan kata "syabas bette" kat diri aku sbb dpt slamat kan cuti aku samada MC atau pon annual aku..hehe yeay!!! pastuh aku pong trus tdo sampai tersengguk2 lam tren n terjaga bila smpai stesen kat umah aku..hahhaha..

MoralFromTheStory: Berfikirla semasak2 nya sblum buat apa2 keputusan, dan kata2 dr kaum minority jgk biasanya dpt mempengaruhi sesuatu keputusan, dan keputusan itu tdk akan merugikan kita. Seperti kata pepatah, Ikut Kata Hati, Mati...

Till then, see ya! ;)

Comments

hey, I just got a free $500.00 Gift Card. you can redeem yours at Abercrombie & Fitch All you have to do to get yours is Click Here to get a $500 free gift card for your backtoschool wardrobe

Popular posts from this blog

m0mmy yang cuak!

nasi berlauk kelate, anyone?

benci.bilang.cinta