mOninG!

arinih mcm biase aku sampai @round 0750 @ d opis..nak beli breakfast kat macik yg selalu jual kat bwh pokok tu, tp dh 2ari dia takdak..xmkn le aku..kat lain aku xnak beli sbb x sedap sgt la bg aku..huhu..today noting interesting '4 me.ye la kan, hari baru nak bermula...

but, yesterday punye la malang nasib haku tertinggal bas putra line. sampai 0730 aku tunggu, xdak pom bas yg nak p stsn LRT..haduii!terpakse la aku hambik cab..pokai la gue mcm ni slalu!! :-\ so, sampai opis pon lambat le skit drpd biase..mujo ramai lagi yg dtg lambat..akak2 kat situ ckp mmg hari senin lambat skit diorg dtg opis...slamat aku!

dlm opis plk, bos haku n sorg staff tuh p meeting kat JB.sorg lg plk on leave.so, tinggal haku ngn filipino tu jerk la..aku rs kalu hari2 mcm nih, maunya makan gaji bute aku..ye lah, dh xdak kije..aku main game, check email, chek frenster, bla..bla...sembang ngn dat filipino etc. sampai le kol 1715, aku terus blah...

owh..indahnya kehidupan sekiranya hari2 mcm nih jerk...erk.. =D

Comments

Popular posts from this blog

m0mmy yang cuak!

nasi berlauk kelate, anyone?

benci.bilang.cinta