stress out, stress in

bosan arini.

mengantuk tahap…. tah tahap apa.

Phase 1 project dah setle, phase 2, 3 & maybe 4 bla bla blah, coming soon.
when that soon? so soon. by this week jugak.

semalam aku dah sound cakap awal-awal kat bos sorang tu,

this weekend i takde. balik kampong. fullstop.

terlepas sudah hazab di hujung minggu aku.

Nota Tambahan:
Pagi tadi aku sampai ofc kol, ah tak yah cakap lah. yang pasti sedikit lewat.
lapor gila plk tu pagi tadi, aku masuk je ofc on pc & sms kat member aku,

aku makan kat pantry. kalo ada org cari aku ler…

pantry aku arini adalah di Pelita Subang!

p/s: banyak yang nak distorikan, tapi later la u ols. mak bizi tahap dewa inih. uhhhh

Comments

f R i h A said…
jauhnya pantry dia....hahahahah!!!
a m l y n y x said…
haha. esok kiat berpantry di mana lah plk ye. heh

Popular posts from this blog

m0mmy yang cuak!

nasi berlauk kelate, anyone?

benci.bilang.cinta