no title

salam n hi all....
owh so long time i'm not being here aite...smpaikan password n user name pon aku dah lupe..hihi..so apa nak cite ye??aku pon dah taktau apa yg nk d ceritakan..sbb dah lama x menaip kat sini..
yg aku tau skrg nih aku quite sibuk gak la ngn sistem haku yg xsiap2 ini..ye la dr collecting data smpai la program sistem tuh, aku sorg je kena buat..matila mak dek non oii!!org yg xtau nk buat bnda2 alah nih toksah ckp byk la kan..nmpak je senang occay...tp giler la nk phm dia nye struktur binaan tuh..huhu struktur binaan katanya.hmm..apa la aku dah melalut nih..nih gara2 giler sgt duk pk sistem tuh la.smpai kdg2 tdo aku terganggu dek termimpi sistem nih la, muncul muka bos aku laa...eiii ngeri2....hihik..
skrg dah bulan ogos kan..atau dgn kata lain dh bulan 8 oo...huhu giler ar thn nih..kejap je aku rs dh nk akhir thn.tup tap tup tap, dah bulan 8..sume calon2 upsr, pmr, spm, stpm dah kelam kabut skrg nih duk wat revision, preparation nk peksa esok karang nih..klu zaman2 aku dulu org sebut "exam is around the corner". ehehh..tp tu duluuu...7thn lepas..mungkin budak2 sekolah skrg dah xguna lg ayat2 cenggitu.mungkin diorg ada ayat yg lg power2 kan..ye la budak2 zaman serba canggih nih la katakan..
bercakap psl sekolah nih kan, tetiba aku rs rendu teramat sgt kat kwn2 skulah menengah aku dolu2..sume dah besau2..smlm aku duk saje2 lam bilik aku sambil baring2 tuh, tetiba aku tingat kat budak2 kelas aku dulu..
yg mengagumkan aku tuu, aku dapat listkan sume nama budak2 klas aku masa form5 tuh based on kitaorg nye tmpat duduk lam kelas...aku masih igt satu2 sape duk dpn, sape duk blakang, sape duk tepi kiri kanan aku...
hohoo magik gak la daya ingatan aku bab2 nih ek..tp klu bab2 lain, hampeh je aku rs!! ;p
pastuh, aku pon mula la wak kije2 bodo aku..duk kire sapa yg dah kawen, tunang, bla2..saje je la kan buang masa d mlm2 ari..hihi..dh ramai rupa2nya budak2 sekulah aku dl dh kawen nih..yg dh anak pon ada!
aku??aku jgk la masih mcm nih..alahai emak, kawen kan aku...hik.tiap kali jumpe kwn2 aku je, msti tuh soklan petama diorg kasik kat aku.apa aku nk jwb haa??klu boleh aku nk kawen skrg jugak..tp nk wat cmne, bajet x mengizinkan..sabau2 je la..dh ramai msg2/emel aku ckp nk mkn nasik minyak aku.aku jwb la balik kat diorg aku mn pndai wat nasik minyak..ngeh3x. dun weri my frens, iAllah aku akn jemput sume2 korg dtg majlis aku tgh thn nnti...tgh thn bila??akan d tentukan kendian occay!! :)
to all my beloved frens x kirela kwn zmn skulah ke, zmn ngaji ke, zmn kije nih ke..yg mn nk kawen/tunang tuh,
aku ucapkan slamat berbahagia hgga ke akhir hayat..sori aku xleh nk attend sume2 majlis tuh bulan nih..
ye la melaka ada, ganung, klantan, pahang, kedah, etc.de very impposible la klu aku leh attend sume tuh..
bajet pon dh larik byk nih...so, utk yg dekat2 tuh, aku try la menghadirkan diri d majlis korg.tuh pon klu korg jemput la...
ok la sblum aku blah, aku nk gtau bnda sket kat sume kwn2 aku nih...

GUYs,
badly miss all of u rite now..

till then, tata!
wassalam..

Comments

Popular posts from this blog

m0mmy yang cuak!

nasi berlauk kelate, anyone?

benci.bilang.cinta