cukur jambul

alhamdulillah, jumaat lepas 22/10/10 selesai sudah majlis cukur jambul hannah adelea, 46 hari usia hannah adelea. adat kat kampung aku kebanyakannya buat majlis ni lepas solat Subuh. jemput orang2 masjid datang makan pagi ke rumah selepas buat tahlil ringkas, selawat & cukur jambul. aku pun taktau sebelum ni rupanya ada majlis buat lepas solat Subuh Nyah-Nyah

 

nak dijadikan cerita malam tu hannah adelea tanak tido. ouch! Crying face lepas azan subuh dengan lenanya dia tido.. mommy jugak la tak tido2..

 

lepas setle majlis tu dalam pukul 9am, aku terus pengsan. Smile with tongue out

 

gambar sekitar majlis cukur jambul hannah adelea..

 

DSC03137DSC03138DSC03139DSC03141DSC03143DSC03144

 

daa.. itu aje lah!

 

hannah adelea suda mintak susu! Open-mouthed smile

Comments

Popular posts from this blog

m0mmy yang cuak!

nasi berlauk kelate, anyone?

benci.bilang.cinta