pekerja contoh

WARNING! PEKERJA² CONTOH SILA JANGAN BACA ENTRY INI.

 

the_best_worker_ever_dog_shirt-p1554534732762458842vfyw_400

 

mak bosan la uols.

 

bosan sebab hari² masuk keja awal. hihik.

 

kalaulah Co. ni ada award Pekerja yang Paling Drastik Perubahan, mesti dapat kat aku. kalau dulu check dalam sistem, merah lagi banyak dari biru. kalau nak print attendance pun dulu, aku print B&W je. tak nampak mana merah, biru.

 

tahun ni boleh kira dengan jari tangan berapa kali aku masuk melebihi jam 830am.

 

walaupun berkali² bos aku cakap “aku tak kisah korang nak masuk kul berapa, balik kul berapa janji keja siap & tip top!” aku tetap masuk awal.

 

jadi untuk mengelakkan rasa bosan ni, aku balun balik awal pulak. LOL.

 

nak jugak ada merah dalam sistem. baru berseri² biru selang seli merah. kan?hhihi.

 

ekoran (<---memain bahasa mak!) dari kejadian pecah rumah hari tu, aku jugak menjadi pekerja yang sangat rajin menghadirkan diri di ofis. nak buat cemana. duk rumah pun hati tak tenang! trauma beb!

 

to anak mommy, contohilah perangai mommy sekarang ya. rajin² belajar, bekerja nanti. ..hehe

 

 

 

 

Comments

Popular posts from this blog

m0mmy yang cuak!

nasi berlauk kelate, anyone?

benci.bilang.cinta