Selamat Hari Raya…

..lah kepada semua.

bila balik kampung? ka dah duk kg? apa2 pon semoga perjalanan pegi-balik korang selamat lah hendaknya. aminn.

aku iAllah esok petang gerak masuk karak plus hiway.

aku tatau ler cemana kat hiway esok. aku dah cakap kat encik jamjul, “tah² kol 3 kita gerak, masa bukak posa pon tak sampai tg.malim lagik” aish. nazubillah..

malam tu nanti iAllah kitaorang transit kat Sg. Siput hantar kazen jamjul & maybe tido sana dulu kot. esok tu baru teruskan perjalanan ke aloq staq. hoho balik kampung aloq staq!

semalam aku suda setlekan semua baju, sandal, hbag, tudung raya. skali zasssss je. tanak dah ulang alik arini, esok & lusa mencari-cari lagi apa yang tak cukup. cukup lah 2minggu aku pusing satu selangor *hihi* utk survey baju raya yang bleh matching dgn kaler baju melayu jamjul..*tapi aku rasa aku akan zassss lagi skit kat Pekan Rabu nanti. hehe*

semalam plannya nak ke KL, tp sebab ujan so aku shopping kat Kompleks PKNS, SACC & Alam Sentral je. tapi mak aihhhhhh, ramainya bukan main lagi! dah rasa macam esok suda mau raya. semua kuar shopping last minit! orang macam semut aku tgk.

sepatutnya akhir² ramadhan ni kena hurung masjid macam semut, tapi ini suda terbalik!

kepada semua pembaca belog aku nih, aku ucapkan..

Selamat Hari Raya & Maaf Zahir Batin
andaikata ada tulisan aku kat sini menyinggung, menyentuh, menyakiti & dsbnya hati pembaca-pembaca sekalian (wahhh sgt ramai ini yg baca!)

i

Comments

l0veyd0veyd00 said…
selamat hari raya :) raya tahun ni lebuhraya lancar :)

Popular posts from this blog

m0mmy yang cuak!

nasi berlauk kelate, anyone?

benci.bilang.cinta