TAG!

arini baru aku nak wat tag dari kak lily.. sori kak lily, xdae la nak wat tag ni deh, & actually baru tgk ada tag utk i kat blog kak lily kemaren..

T&C:
1. Pada yang telah berkahwin, anda dikehendaki postkan gambar perkahwinan anda dlm blog anda...
2. pada yang belum berkahwin plak, postkan gambar perkahwinan yang paling bermakna buat anda yang pernah anda hadiri...contohnyer perkahwinan X-kekasih ker, kawan baik ker,artis populer ker..tak kiralah,asalkan ianya membawaseribu erti buat anda...
3. jangan edit² tau gambar² tue..
4. kalau banyak postkan gambar² lagi baguih
5. o.k tu jer,senangkan...then forwardkan ler tag nie pada 5 orang yg anda rasa patut diforwardkan..


so dengan rasminya, aku tergolong dalam golongan no.1.

before akad nikah @ masjid

majlis @ Jerteh - 24 May 2008

majlis @ Aloq Staq - 31 May 2008

hmm syarat no 5 tu aku tak fokus pada sesapa pon okeh. sape² yang nak buat tag ni, dipersilakan!

p/s: 2,3 keping pon dah cukup la ek gambor. ..

Comments

Mama Danish said…
comey..comey...hehe thanqs sbb dh siap wt task ni

Popular posts from this blog

m0mmy yang cuak!

benci.bilang.cinta

nasi berlauk kelate, anyone?