ujan..

salam all...waa smggu lps aku plan ngn sorg kwn aku nih nak p jusco sempena jcard member sale dr 20-27hb ni..konon lps opis terus nk pegi la.aku mmg suka la jenjalan jumaat ni, sbb esok dh x yah pk psl keja kan.pk bab nk tido jerk..mueheh.tp tup2 kol 515 masa aku gih surau nak smayang tu, aku tgk kat luar nuh punya la gelap, ujan de very lebat..aiyooo..cmne ni ye. kwn aku dh sms aku, ckp dia dah tersangkut kat wisma apa tah, sbb ujan lebat sgt..aku nasib bek slamat lagik dlm opis. so wpon ujan mencurah2 ni, aku ngn kwn aku nih ttp gigih nak sopim2 di jusco wgsa maju a.k.a alpha angle nih..hihihik. memang gigih kan...
oke la till then tata!

*harap2 termakbul la harapan aku nk kuar soping wpon ujan ni..amin
** kita hanya merancang, Allah yang menentukan segalanya..

Comments

Popular posts from this blog

m0mmy yang cuak!

nasi berlauk kelate, anyone?

benci.bilang.cinta